onsdag 31 oktober 2012

Stop crying and do something about it!

Mina lycka idag, kl 5 på eftermiddagen när jag provar ett par av mina 16 jeans jag inte kunnat använda på fleeeeera månader, och dom åker på lättare än lättaste OCH är tillochmed förstora i midjan. Jag testar andra par och DAMN, 3 veckors hard work really pays off!!!!!! Satan så glad jag är, mina smaljeans har jag på mig ikväll och är den lyckligate tjejen i världen.

Just nu är vi hos Richards syster för hon fyller år. Vi har ätit oxfile med potatisgratäng och nu blir det tårta :) mumma!

Igår så träffa jag upp min guppie och käka middag på unico innan vi gickoch såg james bond på bio, jätte trevligt och bra film :)

Annars har jag bara pluggat och tränat! Träningen går verkligen sååå bra och ger 1000% varje gång. Före och efter bilder kommer på måndag ;) hihi

Imorgon åker jag till sthlm med elika, de ska bli såååå mysigt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar