tisdag 9 oktober 2012

Soffmys

Kom för en stund sen till brorsan, är såååå trött, mina ögon strejkar snart haha så ligger bara i soffan nu å myser med raggsockor och filt.

Introduktionsutbildningen var väldigt givande och inte speciellt tråkig som många sagt att den skulle vara. Men samtidigt gick jag på en annan körskola, så jag rekommenderar verkligen norlanders trafikskola för just den utbildningen.
Jag kommer dock övningsköra på upplands, har hört mkt gott om dem :)

Har precis hjälpt brorsan installera appen jag prata om tidigare, myfitnesspal, han ska också börja räkna kalorier och gå ner lite :)

Nej fyfan ja måste sova. Vi hörs imån. Lägger upp en sjukt sexig bild på mig o min älskade hahaha!

Går inte med ord att förklara hur mycket jag älskar honom.. Han är mitt allt!

Nu, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar