tisdag 23 oktober 2012

Stockholm baby

Tog tåget med baby till sthlm efter jag tränade.. Vi skulle till NK och fixa min MK klocka jag fick i present. Han köpte ju fel modell men nu när vi fråga efter den o jag fick se den så var den så jääävla stor så den richard hade köpt var sjukt mycket finare, så vi korta av den och jag är så jävla nöjd!!!!

Hur som helst, innan vi åkte till sthlm så var hela jävla dan rent ut sagt åt helvete. Allt verkligen allt va emot mig idag, bland snnat så gick tränigen akit, ja kände mig yr och mitt i allt så går klockjäveln sönder.. Eller den hakar upp sig så ja får rå damp. Skruvar upp den och får igång den tillslut. Jag nåste alltid ha den på då jag ser min puls och hur mkt kalorier jag bränner, man blir välsigt taggad av att se hur den tickar iväg......

Iallafall imorgon är det en ny dag och jag och rich fick precis lite andra väldigt gooooda nyheter. Så imorgon blire nya tag!!!

Hörs. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar