måndag 22 oktober 2012

This is my life

Alla har vi olika saker vi brinner för och mitt är verkligen att träna. Jag vet inget bättre än att gå till gymmet och verkligen ge järnet och ta ut alla aggressioner. Jag har märkt att jag är så mycket gladare i dagarna än jag var förut, jag tänker aldig på dåliga saker och klagar inte så mycket längre, just för att jag får ta ut allt på gymmet, men sen går jag inte bara dit för det, utan också för att det är så förbannat kul speciellt när man ser resultat.
Det är så synd att fler inte har motivatinen eller viljan att träna, man mår såååå mycket bättre.

Idag testade jag på en ny pwo, craze heter den.. Hört mycket om den, vissa funkar den as bra men vissa känner inget. Jag själv fick värsta kicken men efter 40 min blev jag yr och började må dåligt.. Ger den ett nytt försök inorgon, är fortfarande lite klen efter helgen. Är som sagt inte så van att dricka :p

Btw, mina bananpannkakor jag brukar göra, idag hade jag i mitt proteinpulver med smak av mocca/chappuchino i och fyyyyfan så gott det blev!
Nää nu ska jag sova, e helt slut!
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar