lördag 13 oktober 2012

Ben, rumpa och kondition

Igår morse när jag klev upp såg jag ut som en gammal dam på 90 år. Mamma kolla på mig å skaka på huvudet, haha. Jag hade såååå ont i mina vader och rygg, kände mig så handikappad.

När chippen blev lämnad hos mig på morgonen så la jag mig och sov igen, ville bara bort från min smärta i kroppen... Men när jag vakna var de lite bättre.. Gjorde lite rörelser för att värma upp kroppen lite och sen stretcha jag, läääänge.. Och de kändes så himla mycket bättre sen vid 2-3. Så då tog jag mig till gymmet och körde ett ben och rumppass med lite kondition. Powerwalka och jogga ur min sista energi i hög backe 9,5 i 15 min. My god va de kändes.

Sen avsluta jag med en lååång stretching. Idag känns de så mycket bättre. :D

Min älskling kom och mötte upp mig så gick vi till unico och käkade en sjuukt god sallad. Sen upp till gränby och handlade massa gott och lite vin.
Kollade på x-factor och firewall sen tokslockna vi. Haha.
Men vi hade de så himla mysigt!!! :)

Idag va de ba upp i tid och fixa massa saker. Ikväll vankas det middag hos richards mamma.. :)

Skulle haft vilodag idag men jag är rastlös så jag tar mig ut på en joggingtur och jobbar lite på min kondition.

Ha en bra lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar