lördag 13 oktober 2012

Big plans

Som sagt, jag skulle ju ut och ta en joggingtur men det blev ner till gymmet istället. Var alldeles för kallt ute och det sista jag vill nu är att bli sjuk. Så jag åkte ner med bussen, kommer på i halva resan medans jag dricker min sjukt äckliga pwo att jag glömt käka lunch. Att jag glömt äta har nog aldrig hänt mig förut... Så jag håller tummarna för att inte spy på rullbandet...
Jag körde ändå lungt idag, så powerwalka, jogga och sprang intervaller i ca 35-40 min, mest i lutning 9,5. Älskar den uppförsbacken, tar så skönt i asssset.
Dock fick jag springa ner en gång precis i början och en gång i mitten just för att jag höll på och spy, hahaha!
Aldrig igen att jag tränar på tom mage.

Hur som helst, så kom rich och hans kusin och mötte upp mig så tog vi en prommis hem. Sedan var de ba och göra sig iordning för middag. Vi åt såååååå god mat, och det var så trevligt.

Nu ligger vi i sängen och myser och pratar om massor med saker. Han är den ända jag kan rensa min luft till, kan svära, hata människor och verkligen i ord beskriva min ilska om vissa människor och han lyssnar och ja, lyssnar och inte dömmer mig för mina fula grodor som hoppar ur munnen. Finns många idioter där ute, synd att man ibland skall behöva vistas bland dem... Blä.

Hur som haver, så har Vi riktigt stora planer på gång :) men ni får inget veta ännu :) Älskar verkligen att allt är så himla bra mellan oss, helt underbart.

Nää, nu blire natti och imorgon ska jag träffa elika och ha myskväll med henne :))

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar