måndag 15 oktober 2012

En oväntad vänskap

Igår tog jag vilodag big time och spenderade hela dagen och kvällen hos Elika.Vi käka massa gott, prata om allt, kollade på filmen en oväntad vänskap som är en utav dem bästa filmerna jag nånsin sett. SE DEN! Myste med hennes sjukt fina katter och hade det sååå trevligt. =)
Tog bussen hem så jag var hemma runt 10 och tok slocknade...

Sitter och käkar frulle, havregrynsgröt med kanel och mjölk och ska snart börja plugga så ska slänga i mig en koffein tablett så jag orkar.
Förra veckan så var min startvikt 54 kg, nu väger jag 51kg. Jag hade lagt upp som mål att gå ner ett pound i veckan, alltså ett halvt kilo, men jag lyckades med 3 ;) good work, hehe.
Har bara 1 kilo kvar sen ska jag försöka hålla mig på den vikten.
Idag kommer min mor hem också som varit i Prag i några dagar, då ska jag be henne ta bilder på mig. Så efter 3 månader kommer jag lägga upp före och efter bilder. Man ser redan betydligt stora resultat, speciellt på magen.. Vilket jag är jävligt glad för.. Men har fortfarande mycket att jobba på.. Har det problemet att jag har lös hud som jag inte ens vet vart de kommer ifrån.. Sjukt drygt, men de e bara och kämpa på =)

Btw, sån här musik lyssnar jag på när jag tränar.. Haha jag vet att det inte är någon peppmusik, men jag gillar att samla mina tankar och lugn musik gör det lättare för mig att fokusera. Jag blir mest bara stressad när det är house eller någon annan musik..


Nej nu ska jag sätta fart så jag får något gjort idag..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar