lördag 6 oktober 2012

Bästa kvällen!!!!!

Alltsååååååå vilken kväll!!! Har fortfrande ett leende på läpparna, allt igår var bara såååå bra!!! Lätt bästa kvällen på länge och ett minne för livet.

Kvällen började hos mig, hade köpt massa plockmat typ två olika parma, olika oliver, ost med vindruvor, galiamelon, nötter mm. Vi drack vin och prata i flera timmar. Vi har ju inte setts på några år så munnarna gick i ett, haha!
När vi kände oss redo så tog vi taxi till flurran, första gången jag var där faktist och de var sjukt kul, bra folk också :)
Efter några timmar gick vi till bullit och där avslutades kvällen.
Richard kom och hämta upp mig och jag tok slocknde när jag kom hem, socialtjej ha ha.

Nu sitter vi i bilen påväg till avesta för att fira min far som fyller 60. :)

Hörs sen. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar