onsdag 17 oktober 2012

Happy birthday to me

Ville typ inte somna igår just för att vakna upp och bli ett år äldre... Jag ser ju ut som 18, knappt, men fy alltså tanken av att bara bli äldre och äldre kryper i kroppen...

Hur som helst, dagen har varit helt fantastisk. Vaknade upp med frukost på säng av mamma och richard och har fått jätte fina presenter, saker jag verkligen behövde och önskade mig.

Bland annat så fick jag en sjukt fin michael kors klocka i färgen gammelrosa av min baby, i stil med rolex, sååååå fin. Jag är ju ingen fantast av klockar överhuvudtaget men just denna fastnade jag för väldigt mycket men kommer använda den varsamt. Visar bild sen, måste först till NK och fixa storleken :D Sen fick jag jätte fina glas av mamma, ljusstakar och att gå på musikalen Dirty Dancing, my god vad jag längtar. Och av min bror och hans familj fick jag en vin karaff som jag lääääänge velat ha. Av rich mamma fick jag ett duntäcke, tror ni jag kommer sova gott om nätterna eller?? Haha...
Och ikväll har vi ätit sån dunder middag, oxfile med stekt rå potatis, sallad och vitlökssmör. Till efterrätt hade jag beställt marängsvisch, äääääälskar det!!!! Man ska unna sig när man fyller år eller hur ;)

Jag är helt slut efter dagen så nu sitter vi i soffan och ska kolla på efterlyst , orkar verkligen inte ta mig ner på stan eller så, men på lördag kommer de vara lite middag med mina vänner så spar mina krafter tills dess. :)

Och ett STORT TACK till alla fina människor som ringt, smsat, mailat, facebookat mig idag. <3

Ha en fin onsdagskväll, nu ska jag mysa ner mig i min älsklings famn.
Pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar