lördag 20 oktober 2012

Regniga lördag

Alltså de e så sjukt depprimerande att vakna upp till det här regniga vädret varje dag... Nu kan de bli vinter så de kan bli sommar på en gång!

Träningspasset igår var brutalt.. Shit säger jag bara.. Va längesen jag svettades så mycket... Idag har jag en skön träningsvärk och funderar på att ut o springa men vill de ska sluta regna först.
Hämtade ut paketet från gymgrossisten igår, slänger upp ett inlägg imån vad jag handlade. Ska testa en utav pwon jag köpte sen när jag drar ut, No-shotgun heter den..

Ikväll blire middag och fest, ska bli så jäkla trevligt. Köpte på mig lite igår, bland annat en sjukt snygg grön klänning från gina. Åå så vacker den är men vet inte om jag ska ha den ikväll, eller om jag bara ska köra på leggins och ett glittigt linne, återstår att se.

Nu blire brunch.
Puss
(bilden på klännigen gör inte rättvis färg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar