torsdag 11 oktober 2012

Triceps, axlar, bröst och intervaller

Gooooodkväller.
Idag blev det ett lite mildare pass, körde hårt men inte helt fullt ut som jag kunde gjort.
Har märkt av att kroppen strejkar lite, bland annat tappad aptit. Så måste börja lyssna lite mer på min kropp och inte bara köra för att jag är så ivrig.
Hur som helst så körde jag triceps, axlar, lite bröst och avsluta med intervaller på rullbandet i 20 minuter.
Var ändå helt nöjd med passet :)

Efter träningen så duscha jag och gjorde mig iordning för att fika med minna.. Jätte mysigt, men vi båda va heeeeeelt slut. Hon hade precis kommit ifrån 90 minuters yoga i 40 graders värme, crazy!

Vi prata och planera lite inför nästa helg, typ vart vi ska käka och sånt.. Så får se vad de blir :)

Skulle ha sovit hos richibitch ikväll, men han var med sina vänner och jag kände jag ville hem till sängen och sooooova, så vi ses imån istället :)

Som sagt, sova va de ja :)
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar