onsdag 10 oktober 2012

Birthday girl

Jag och rich har varit på bio ikväll och sett Ted. Herregud vilken rolig film den rekommenderar jag verkligen att ni måste se, haha.
Förövrigt en väldigt mysigkväll, vi ses oftast inte i veckorna för vi har så fullt upp på varsitt håll och då uppskattar man verkligen dom få timmarna man har med varandra och försöker göra dom till dem bästa :)
Kändes som en liten date när han körde fram till porten och pussa mig godnatt, haha romantiskt ;)

Hursomhelst så fyller jag år om en vecka, onsdag alltså, bläääää 24 år. En dag närmare 30, fy bubblan. Hatar verkligen att fylla och har alltid gjort, vet inte varför :p Men iallfall, den helgen tänkte jag gå ut och käka lite med några vänner och sen kanske avsluta på flurran. Har redan pratat med några och dom e as på så de känns verkligen skit kul :)
Måste kolla lite närmre på vilken dag och vart vi ska äta, fan va kul :)
Bättre å planera lite i tid så man inte står där sen å inte vet nått typ.

Jaja, nu ska ja knoppa :) uach vill inte, imån väntas de besök hos tandläkaren. :(

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar