söndag 21 oktober 2012

Klubbad säl

Usch vilken dag. Jag verkligen avskyr att vara bakis. Sov till halv ett idag sen somna jag igen vid 5 och vakna typ 4 timmar senare. Haha totalt jävla utmattad och känner mig som en klubbad säl.

Kvällen igår var så sjuuuuuukt bra, det var så trevligt och jag blev så glad att alla ville komma. Vissa saknades, bland annat min calleponk men han e sjukskriven :( buhu.

Kvällen började på edenbergs med min älskling och tog ett glas rött. Sen träffades alla på tzatziki där vi skulle äta. Maten var så jäkla god, jag slicka i princip rent tallriken, sen unna jag mig en god efterrätt också. När alla kände sig mätta och belåtna gick vi till oasia och kvällen avslutades på flurran. Helt sjukt nöjd med kvällen och kunde inte haft ett bättre födelsedagsfirande!!!
Verkligen tack, alla mina fina vänner som kom igår :)

Imorgon är det som sagt back to normal, träning och plugg står på schemat. :)

Nu ska jag kolla film med baby sen SOVA. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar