tisdag 23 oktober 2012

Tips - Före och efter träning

Lite tips för den som tycker det är svårt och välja vad man ska ha till träning osv. Jag själv tyckte detta va djungel och tycker det fortfarande, jag avskyr när det finns flera olika alternativ, får sån beslutsångest. Men jag blev rekommenderad dessa och är sjukt nöjd med dem.

Detta är det jag använder före träning
Till vänster så är det koffein tabletter, funkar jätte bra.

Sen är det min nya pwo Craze, jag fick värsta kicken av den, men efter ca 40 min så blev jag lite yr och mådde illa. Blev också ganska torr i munnen. Den ska även ta bort hungerkänslorna och det gjorde den verkligen. Ska testa den idag igen, kan ha blivit lite yr pga efter helgens bravader, jag uppdaterar mer om det sen hur det gick =)

Sen så är det WNT Loading drink extreme som också är en pwo, den är så sjukt grym. Du får större kick än craze, du slipper den hemska mjölksyran och kan i princip träna hur länge som helst, jag har heller aldrig mått illa utav den, men man får vääääldigt mycket stickningar i kroppen.

Sen så är det No-Shotgun till höger. Har dock bara testat den en gång, fick energi men inte lika mycket som dem andra två, så ska öka dosen till två nästa gång jag provar den. Uppdaterar mer om den senare =)

Detta använder jag efter träning
Proteinpulver, som jag tar direkt efteråt, med vatten eller mjölk. Har både whey 80 med hallon till höger och sen är det whey 100 golden standard till vänster med smakerna delicious strawberry och mocca cappuchino. Jordgubben är helt okej men gillar moccan mycket bättre. Jag skulle helst vilja ha en smak som var syrligare, det blir lite för sött för min smak och kan lätt må lite illa efteråt. Men bra som mellanmål eller direkt efter träning.

Vitaminer
Sen tar jag två vitaminer om dagen för att veta att jag får i mig det jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar