fredag 19 oktober 2012

finally friday

Fick en behövlig sovmorgon idag, så skönt. Slapp ta bussen och åka och hämta chippen, utan hon kom hit med han istället... =)

Idag blire shopping, måste kolla på något jag ska ha på mig tills imorgon.. Jag har en safe här hemma ifall jag inte skulle hitta något, men skulle va kul och ha något nytt på sig. Det blir middag imorgon på tzatziki med goa vänner, ska bli så kul!!! Efter det så blir det utgång för dem som vill följa med! =)

Efter det blir det såklart träning. Rumpa och ben står på schemat idag, även konditon.

Squats 12x4
One leg squat, skivstång 12x4
Raka marklyft 12x4
Utfall 12x4
Step up med vikt 12x4
Hip adduction 12x4
One leg kickback, kabel 12x4
Kickback 15x4
Kissande hunden 15x4
Och så tänker jag testa hip thrust, skivstång 12x4
Rullband, lutning 10,0 Pw och jogging 30 min

Sen avsluta med kondition och mage!


Idag ska det KÄNNAS!!!!

Nu blire frulle, havregrynsgröt med äppelmos, kanel och lättmjölk + 1 ägg. Mums!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar