fredag 5 oktober 2012

Finally friday

Har varit och hämtat chippen för en stund sen, äter lite frulle och tänka plugga lite idag. Har muntligt prov nästa vecka, så måste läsa på lite =)

Igår va det full rulle här hemma. Städade mammas förråd, det var totalt katastrof där inne, det gick inte ens att gå in.. Så jag organisera det lite bättre, sånt är jag faktist jäkligt bra på. Så hon fick till och med några lådor över som hon kan lägga annat i OCH man kan gå in utan och behöva kliva över allt, haha. Hon blev så glad. Chippen hängde på, han ska ju vara med överallt, sötplutten.

Jag rensa bland alla mina saker, kasta väldigt mycket kläder.. Jag brukar annars lägga ut på tradera men det orkade jag inte nu, så nu åker dom till UFF eller va det heter, så får barn eller ungdomar som verkligen behöver dem istället..

Lagade sedan värsta dundermiddagen till mig och mamma. Stekte kött och gjorde en senaps gratängsås till och ställde in i ugnen, med sallad till. SÅ gott!!

Så var det tvättdags, det var inte lite kläder mamma hade så jag sorterade allt innan hon kom hem.. Hjälpte henne en sväng i tvättstugan innan jag for ner på stan för att träffa Elika.
Gaah, första gången jag går ut och umgås med någon på Två veckor.. Har ju varit sjuk så har inte velat ta mig ut.. Sååå skönt att få komma ut, fika och prata. Vi hade sjukt mysigt och trevligt, sen kom Richard och hämta upp mig så åkte vi hem och kolla på Indiana Jones.

Och nu sitter jag här ;)

Ikväll ska jag träffa mina gamla vänner, ååååhhhh det ska bli sååååååååå kul.
Vi hängde som fan förut under seven tiden, men sen tråkigt nog så gled vi isär lite då alla fick barn och bildade familj och så... :( Ibland har jag träffat dem men de har inte varit ofta, så det ska verkligen bli sjukt kul, prata gamla minnen och få höra allt nytt som hänt :D


Och imorgon bär det av till far min som fyller 60 år :D

Hörs sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar