måndag 29 oktober 2012

I choose to be happy

Idag har jag och baby bestämt oss vilken säng vi ska ha. De blir en viking sirius som är ställbar där madrassen är delad, ser lite ut som en fjäril så vi inte ska ramla igenom haha, fyyyy satan så jag längtar tills vi flyttar nu!!!! Knappt tre veckor kvar wiiiii!!!!!

Annars då, i fredags tog vi det bara lungt typ, eller? Gud ja minns inte ens va vi gjorde i fredags, dagarna går så jäkla snabbt nu förtiden :/

Men i lördags så hade vi iallafall trerätters middag med richards vän och hans tjej, mycket trevligt. Kvällen avslutades på magnussons efter några glas rött. Det förtjäna jag med tanke på mitt monsterpass på dagen. Brände 1012 kalorier på 1, 42. De e bra gjort som fan.

Söndagen var vi bakis så det hette duga, fyfan alltså vad jag hatar den känslan.. Ville träna men var så jäkla klen i kroppen och tokslocknade på kvällen i två timmar. Vaknar upp av att rich har lagat värsta duuuundergrytan med en krydda som heter masalacurry, satan så gott.

Och idag kollade vi in sängen en sista gång och bestämde oss. Sen blev det träning och nu ligger jag i sängen totalt hjärndöd, e såååå trött.

Btw jag börjar verkligen få resultat på kroppen nu ;) hihi

NAttttiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar