torsdag 18 oktober 2012

Fight for what you want

Passet idag var helt okej, men jag är långt ifrån nöjd och hann heller inte göra allt som jag skulle gjort, menmen.... Jag får ta igen det imorgon bara, då jävlar anamma! Då står det även ben och rumpa på schemat ;) Det blev så stressigt för jag skulle iväg och träffa min guppie josefin som jag inte sett på såååååå länge.
Vi satte oss på årummet och fika. Eller jag tog en sallad, var så hungrig.. Så synd dock vi hann bara ses i 1,5 timme och vi hade så jäkla mycket att prata om... Munnarna gick i ett, haha!

Hon tränar ju på friskis och dit ska jag byta sen när mitt actic kort går ut, så ska vi träna lite tillsammans ibland. Ska bli fett kul, vi är ute efter lite samma resultat så det blir ju ännu bättre när vi kör då ;) ni kan ju kolla in "body rockers" på youtube så förstår ni hur vi vill se ut haha!

Igår så beställde jag nytt proteinpulver, nya pwon och vitaminer.. Så jag hoppas dem kommer imorgon :D

Nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och bara vara... Orkar absolut inte göra nånting!

Ha en trevlig kväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar