onsdag 3 oktober 2012

Myspys och flytt

Idag flytta jag till mamma dem sista två månaderna innan jag o rich flyttar ihop. Äntligen har jag min studieplats att sitta vid igen, soooooom jag saknat den. De e en speciell plats vid köksbordet, :) sen ska de bli kul att umgås lite med mammsen. Hon puschar också alltid mig när jag är nervös inför proven och när jag klarat dem så jublar hon och ger mig beröm. Har varit dåligt med sånt på sista tiden trots att jag fått bra betyg så de ska bli skönt med positiv energi.
Sen kommer träningen gå så mycket bättre, jag tränar bäst själv och älskar att vara ute och springa i skogar och spår med musik i lurarna helt själv. Och spåret som finns här i årsta är hur bra som helst.
Jag kommer få ett kost och träningsuppläg av en pt som jag ska hålla i tre månader vilket jag ser framemot som fan. Och då kan jag försöka få med mammsen i kosten också, hon är alltid nyfiken på nya saker. Hon sa idag att jag måste dra med henne till actic, självklart ska jag göra det. Det är kul hon säger de också, de uppskattas.
Jag har ju sån jäkla motivation, inget kan krossa mig, dåliga pikar och avundsjuka biter inte på mig för jag har ett mål med min kropp och kommer se ut så om några månader också :) de ända som kan få mig att sakta ner eller helt enkelt vila från träningen de e om jag blir sjuk, inget annat!!!! :)

Hur som helst, mys med chippen halva dagen idag. Åååh han e så mysig. Ska hämta han imån vid 8 och då ska han få åka buss för första gången :)

Har precis skickat in sista provet i etik och människans livsvillkor.. Gah, är sååå nervös vad jag får. Har fått A ppå mina andra prov hitills i kursen och hoppas också på A nu :) Sen hoppas jag såklart muntliga går bra, de är de avgörande momentet.. Pirrigt!

Efter detta ska jag läsa sociologi, de kan bli mycket spännande och givande :)

Nu måste jag knoppa. Upp tidigt imån.
Och snart är jag helt frisk också, sååå skönt!! :)
Natti natiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar