tisdag 9 oktober 2012

Körskolan

Jag räknade timmarna helt fel idag och hinner verkligen inte träna. Lämnade chippen precis och om två timmar ska jag på handledarutbildning på körskolan, så jag hinner inte mer än ner så måste jag åka hem igen. CRAP! Den håller på i tre timmar sen måste jag ut till brorsan direkt och ska sova över där. Tar med mig löpardojjorna så får jag ta en runda ikväll!

Har ju fått mitt körkortstillstånd så nu är det verkligen på gång, haha! Imorgon om jag hinner ska jag förbi körskolan och prata lite med dem. Funderar på 40x20 lektioner och köra resten privat. Vet dock inte om det blir för många för jag kommer ändå köra väääldigt mycket privat.. Men samtidigt så är detta något helt nytt för mig så man kanske ska vara på säkra sidan! =)

Läääääängtar verkligen tills jag får börja övningsköra, det ska bli så jääääkla kul :D
Har ju som sagt satt ett mål, till årsskiftet, men det är inte hela världen om jag inte skulle klara det då, utan senast isåfall januari.

Nä, nu måste jag sätta fart här!

Blev en kassler sallad till lunch, 188 kalorier. Bara 650 kvar idag då :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar