onsdag 10 oktober 2012

Rygg, mage, kondition

Jag borde nog ha tagit det liiiiite lugnare idag med tanke på att jag precis varit sjuk. Så resten av dagarna den här veckan får ja ta de lite lugnare, dock inte så lungt så jag inte svettas något.. Ja ni fattar... hänger mig själv om jag blir sjuk igen. Haha.

Körde rygg, mage och lite kondition idag.
Började först med pw 5 min och sedan jogging 5 min samt 1 min sprint för att få upp pulsen lite.

Sedan blev det 4 olika ryggövningar, en vän hjälpte mig med magen och jag höll på å dö, blev svart och flimrigt i skallen :p ( skriver alla övningar jag gör nästa vecka, set och rep, måste bara komma igång lite den här veckan)

Sen avsluta jag med jogging/sprint och pw i ca 15 min.
Här nedan är dagens resultat från min grymma klocka ;)

Ikväll blire bio med älskling sen hemma och sooooova.
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar