tisdag 6 november 2012

Fullt upp!

Oj, det var ett tag sen jag skrev.. Men har haft fullt upp..
Kör en snabb genomgång..
Torsdag så åkte jag med Elika till sthlm, alltså vi gick oavbrutet i sthlm i 9 timmar.. tror ni jag hade ont i fötterna när jag kom hem? va totalt jävla död. Men hitta massa fint, ett par svarta jeans ifrån Zara, smycken, två tjocktröjjor osv..Vi käkade också lite middag på Dryck när vi kom tillbaka till Uppsala, sjukt gott! Ni borde gå dit!

 
 

Fredagen blev lugn, tränade och så kom rich och hämta mig.. Vi käkade lite plockmat hemma hos honom och sen skulle vi ut, men jag banga, jag var såååå trött så han fick gå ut själv. Och klampa in genom dörren halv fyra, väldigt pratglad.

På lördagen så fixade jag mitt hår hos frisören. Så jävla nöjd. Alltså jag har sagt det förut men jag säger det igen, Reza på hair and face är så grym. Gjorde slingor, la i en höstig nyansering och klippte bort det slitna.




På kvällen så var vi bjudna på tre rättersmidag hos hans moster, där bjöds det på maaaassa gott! Hon e så duktig på att laga mat. Unna mig lite efterrätt också, men hade varit så duktig på morgonen och gått ut och sprungit så =)
Här skulle vi också egentligen dragit ut men haha vi var trötta så vi såg en film och tokslockna.

Söndagen gick jag ut och sprang i elljusspåret som dom har i rickomberga, så skönt. Älskar att springa, dock fick jag skavsår så pina mig igenom halva tiden.. :P
På eftermiddagen så gick vi till stenhagen där det bjöds på födelsedagsfika hos richards syster, sen blev det bara chill på kvällen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar