torsdag 29 november 2012

Så jäkla underbart

Ursäkta för min usla uppdatering men vi har ÄNTLIGEN flyttat. Tror ni jag är glad eller, typ sååååååååhäääääääääääär mycket :D haha!

I helgen så packade jag ner allt plus att jag hade mycket plugg så helgen blev väldigt lugn. På söndagen fick vi flytta in, wiho och hela dan och kvällen tillbringades att packa upp och sortera. Shit vad med grejjer man har sparat på som jag inte visste om. Slängde dessutom en hel drös med kläder och skor, sved i mitt hjärta men jag kände att jag aldrig kommer använda det, *peppar peppar*
Sen åkte vi till ikea och shoppa loss, så det blev möbelbygge hela natten, rich kompis kom förbi också och hjälpte till.

Vi fick sova på soffan den natten eftersom våra sängar inte hade kommit än, men på måndagen kom dem. Herrejävlar vilka kickass sängar, älskart! Jag sover som en prinsessa i den.. Så skönt att kunna hissa upp och ner o det bästa är ju att madrassen sitter ihop i mitten så vi inte trillar igenom :D

Men ja iallafall, jag har hållt på o pulat i lägenheten sen i söndags och är nästan helt iordning, det är bland annat gardiner som ska inhandlas, sänglampor, lite ljusstakar o smått o gott.

Och jag har inte hunnit träna sen i fredags, fan det är en hel jävla vecka, sjukt trist, men detta har fått vara prio 1, för ja pallar liksom inte göra lite i taget utan bättre o få allt gjort på en gång, men ja, ikväll då jävlar ska ja kötta rygg med min pt och en annan tjej :D kommer bli fett!

Ligger i sängen fortfarande, haha så ska upp nu å käka lite brunch. Slänger upp mer bilder när vi är Helt klara i lägenheten.

Puss









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar