måndag 12 november 2012

Min målvikt

Vägde mig häromdagen och vad visar den, jo 50 kg. Jag har nått min målvikt, men har bestämt mig för att gå ner ett kilo till, sen ska jag stanna där ;) de tog mig ca 5 veckor och det är tack vare myfitnesspal appen, den rekommenderar jag starkt.
Ville inte rasa allt på en gång, så jag satte upp i appen att ja ville gå ner ett pound i veckan.

Hur som helst, dödade mina armar idag. Kändes som att dem växte en storlek och började töjja ut tröjan tillomed, haha nejdå.
Körde triceps, axlar och lite rygg och avslutade med crosstrainern i 30 min för att ta ut min sista energi och mage såklart innan stretchen. Hatar verkligen att köra triceps, det är så tråkigt....
Känner mig heeeelt slut i kroppen så ska sussa nu.
Imorgon blire inge gym, det hinner jag inte, så ska ut och jogga om mitt knä tillåter det. Det har nämligen dom senaste fyra-fem dagarna gjort lite ont och känns obehagligt. :(
Sen På kvällen åker jag ut till bror.

Hare gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar