torsdag 29 november 2012

Dryck firar 1år.

Just jaaa, innan jag käkar så måste jag ju berätta om igår.

Först kom Elika hit och hälsa på, hon låg mestadels i våran säng kan jag säga, hahaha, nejdå, men så kul att vi äntligen kunde ses. Våra tider och dagar har verkligen krockat, och det gjorde det igår med fick jag veta eftersom vi skulle till Dryck som firade 1 år. Men några timmar fick vi ses iaf. Sen kom mamma också och hälsa på, fick blommor och lite annat :D
Sen vid 19 så drog vi till dryck på 4-rätters middag, där var det bara stammisar och, hans familj så vi var ett litet gäng. Vi är ju såklart dem trogna stammisarna, har nästan hängt där varje helg sen han öppna..
Först bjöds det på murkelsoppa och cherry.
Sedan fick vi piggvar med ostronsmörsås och marinerade gurk kulor med ett skit gott vitt vin till. (Jag dricker inte vitt egentligen, av vissa anledningar)
Sedan bjöds det på rödvinsbrasserad oxkind med vin inkokt päron med tillbehör samt ett sjukt gott röd vin.
Och till sist, turkisk baklava med glass. Ååååå så gott det var, herregud.
När vi kände oss nöjda gick vi hem där rich och hans kompis fortsatte dricka och jag rensa i lådorna, haha. Sen sa mina ögonlock godnatt vid 1.
Sjukt trevlig kväll iaf, njut av bilderna.. Mmmmm...
På fredag ska vi ha lite inflyttningfest, blir dock inge jätte stort men de ska bli skoj. :)

Nu, ska jag äta. Hörssssss.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar