torsdag 15 november 2012

abs are made in the kitchen

Godmoooooorgon. Eller jag har varit vaken sen halv 8, skulle hämta chippen och nu är jag hemma och sitter och pluggar. Försöker få ihop intervjun, måste måste skicka in provet idag, hatar att ligga efter.
Kollade på matchen igår, eller vem gjorde inte det? Alltså så sjukt sista mål, jag flög verkligen upp i soffan haha... Men så kul för Sverige =)

OCCCHHHH i helgen flyttar jag och baby ihop, jag längtar sååååååååå mkt!!!!

Idag blire träning som vanligt, rygg axlar och biceps står på schemat. Börjar verkligen bli mer och mer nöjd med kroppen, men det är ändå en del kvar... Ska kämpa som fan fram tills jul, sen ska jag äta mycket julmat mumma..
Hahaa nejdå men jag vill få ordning lite på kroppen innan jag gör mina nästkommande tatueringar tex. Jag har ju underarmen som måste göras iordning, den e kaos. Ung och dum var man och dom e sjukt dåligt gjorda... Men det går att ordna. Jag vet redan sen låååång tid tillbaka vad jag ska ha, och det kommer bli så grymt.
Jag ska nog bara fylla hela underarmen så det blir nog ingen sleeve för mig, fast man ska ju aldrig säga aldrig.
Jag har ju en text på ryggen också, sååå fin text men den har flytit ut.. Jag vet inte om ja ska göra något åt den och kanske sätta texten nån annanstans och göra över något på ryggen.. Aja en sak i taget, underarmen ska fixas först men de blir inte förens efter nyår.

Plugga va de ja.
Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar