fredag 9 november 2012

Legday

Gick en prommis i årsta med chippen imorse, sjukt kallt men jätte mysigt.. Vi stanna uppe på årstakullen och man såg verkligen hur chippen njöt av att sitta och kolla ut över årsta. Haha. :)

Sen blev de lite plugg och packa ihop lite saker för sover hos richard över helgen.
Åkte ner till gymmet efter att ha lämnat chippen och körde ett monsterpass, värre än igår. Blev fokus på ben, rumpa, mage och avsluta med crosstrainern. Damn vad jag skaka när jag gick därifrån. Min högsta puls idag va 206, de e jävligt bra och brände 1029 kalorier, tänkte att då kan jag ta några glas vin ikväll med gott samvete, haha.

Just nu sitter jag rich och jannis på dryck och pratar lite. Jötte trevligt. Innan så var vi på middag hos rich syster, hans pappa är ju här :)

Nä nu ska jag va lite social, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar