torsdag 15 november 2012

Dagen började bra

Men avslutade sämre..
Fick lite dåliga nyheter angående flytten så vi flyttar in om en vecka istället.. Fan, vi som sett framemot det så himla mycket.
Sen hämtade jag ut min fjällräven jacka ifrån kemtvätten och det visar sig att den inte ens är tvättad, kul! Så mamma och jag ska gå dit imorgon och försöka få pengarna tillbaka, så får ja lämna in den nån annanstans.. Det suger, ja måste ju verkligen ha den snart, börjar bli riktigt kallt ute. Och det är inte bara de att den ska kemtvättas den måste sys om lite, speciellt i luvan då malar ha ätit på den eftersom den legat i en bil över hela sommaren utan att jag visste om det.. Ännu roligare. Ni kan ju tänka er, en jacka, mitt i sommaren, fukt osv instängd i en bil, ja de luktade inte speciellt gott om den och såklart en massa hål där malarna varit och käkat. Känns ju kul.. Inte. Men jag är glad de går att göra något åt, annars är det 3500 rätt ner i sjön.

Annars idag har jag pluggat och myst med chippen, tränade även rygg, biceps å axlar, grymt bra pass fick jag till :)
Nu längtar jag tills jag somnar så jag kan få en bättre dag imorgon.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar