torsdag 22 november 2012

För få timmar,...

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Hinner liksom inte med, skulle behöva minst 5 timmar extra på dygnet. När man var liten så gick man bara o vänta på att klockan skulle bli mycket så man fick gå o lägga sig, men nu får man stressa varje dag för o hinna och ändå blir det oftast sjukt sent i säng.
Jag försöker planera mina dagar så gott det går, gör även matlådor för att underlätta o slippa stå i köket i flera timmar, men ändå så går inte timmarna ihop, det är verkligen så sjukt drygt.

När helgen sedan kommer så är jag alldeles för trött för att hitta på något o vill helst lägga mig vid 9-10 o bara sova uuut. Vill slappna av, måste verkligen börja varva ner.
Träningen tar ju upp så extremt mkt tid också. Jag ska ju egentligen ha en vilodag i veckan men har nästan skippat det helt o istället kört kondition. Jag älskar ju o träna så vill helst inte prioritera bort det, men idag bestämde jag mig för att det får bli max 5 hårda pass i veckan samt en dag kondition. Resten måste jag vila och lägga ner mer energi på Richard och vårat förhållande. Vi har det sjukt bra, inte det jag menar, men på sista tiden pga all träning så har han kommit lite i andra hand :(
Jag tror samtidigt att saker och ting kommer bli bättre när vi får våran lägenhet, då ses vi varje dag och även fast jag tränar så mkt så kan jag göra små saker för honom som att ge frukost på säng, laga goda middagar, tappa upp ett bad till han, tända ljus, spela tv-spel med han, allt sånt som han uppskattar.

Jag hoppas verkligen att livet tar en ny vändning snart, skulle behöva det.
Kanske är en liten sak att "klaga" på, jag vet inte.. För allt annat i övrigt är ju så bra, men just känslan att stressa.. Nää jag är så trött på det, jag stressar till o med när jag duschar, typ det ända stället där man verkligen kan va själv en stund...

Jaja, nu har jag delat med mig lite tankar o ska börja marinera min fläskfile. Richard e just nu i dubai den jäveln, han jobbar dock men ändå och kommer hem lördag morgon, ja skulle verkligen behöva miljöombyte, sol, bad, värme...... Får drömma vidare.
Ha en bra kväll :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar