tisdag 6 november 2012

Dont wish for it, work for it.

Igår fick jag bäääästa tröjjan ever, kolla bilden nedan. Den e från budo och fitnessbutiken :) sjukt bra citat!

Annars då.. Igår va de back to normal, har varit utan chippen en vecka då dem har haft höstlov så han kom till mig igår.. Jädrar vad stor han blivit, haha växer som ogräs.
Sen på eftermiddagen träna jag. Tog pwon no-shotgun men den e inget för mig, mår för illa av den så jag ger den till min man istället, ha ha!

Idag blev de lite rensning bland saker, och tränade ben. Tappade suget mitt i hela passet så körde crosstrainern en 30 min istället. Brände ändå 700 kalorier så de e helt okej.
Imorgon blire nya tag.

Har märkt att jag presterar 100 ggr bättre när jag kör själv, annars blire att man små pratar och sånt och jag gillar inte när pulsen går ner, plus att jag fokuserar bättre och stressar mindre :)
Men kan också vara att dem ja kört med inte kör lika hårt som mig eller iaf inte samma saker och är inte ute efter samma resultat så de ska bli kul sen när ja kommer till friskis och får köra med min pt micke då kommer jag nog garanterat vilja ha vilopauser, damn. Haha!
Men skulle ändå va liteeee skoj att hitta en tjej som e ute efter lite samma som mig och köra ihop, hjälpa och pusha varandra liksom:) den dagen kommer säkert :) måste försöka övertala elika att byta gym, då har ja mig en kompanjon!!! :D

Nu blire plugg och sen tänker jag sova tiiiiidigt. Tvättid kl 7 imån bitti, zzZzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar