torsdag 8 november 2012

10 days...

Ligger i soffan helt utslagen. Fick in ett riktigt bra pass idag, höll på och spy i slutet haha! Testade även pwon craze idag igen och den här gången mådde jag mycket bättre än vad jag gjorde första gången jag tog den.. Ska testa den några gånger till, mår ja lika bra som idag så behåller jag den..
Alla reagerar ju olika på dessa pwos, tex så tycker min pt att no-shotgun är hur bra som helst medans jag mår dåligt när jag tar den. Men den absolut bästa är såklart wnt extreme loading drink, nackdelen är att den smakar så jävla vidrigt, men oj så bra den är.

Nu är det föresten bara 10 dagar kvar tills jag och rich får nycklarna till lägenheten. Alltså jag längtar så himla mycket!!!! Och efter våran dundersäng som vi köpt, ja kommer inte kliva upp på en vecka åtminstonde haha!

I helgen blire lungt, jag har en heldel plugg att ta igen. Jag hatar när motivationen svackar, jag e ju förfan klar snart. Skärpning nu!

Till middg blev det egengjord fiskgratäng sååå gott. Nu blire mys sen sova. Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar