onsdag 7 november 2012

Learn to love the burn

Alltså fyyyyyyfan vilken sjukt trist dag. Dagen började med tvättning sen har jag bara pluggat hela tiden, skippade till o med träningen för var verkligen tvungen att skicka in ett arbete. Tog med mig springskorna och sånt till richie där jag är nu men det är för mörkt ute så vill inte ge mig ut. Dom som känner mig vet att jag är sjuuukt mörkrädd, haha. Hata mörker!

Blev glad imorse när jag klev upp, smal som fan fram tills jag åt frulle, då svullna kaggen upp, kul. Jag får iaf på mig mina shorts igen. Det är sååååå synd att jag inte har något förebild hur dem satt innan *tänk korvskinn* plus att jag inte ens kunde knäppa knappen, joluuuu satte.. Hähä! Nöjd tjej.

Imorgon ska det iaf brännas en jävla massa kalorier. Körde ju ben igår men de gick ju åt helvete så blir lite ben och axlar samt mage imorgon.
Just ja, tränade biceps häromdagen och en åder titta fram. Yey.

Nu ska ja läsa sen gå till macken och köpa kebab, näääärååå ba skojja. Men en snickers, hehe nej men en liten. Vafan ja ska han min dumma vecka snart okej då är de faktist helt lungt att äta gott annars blir ja en bitch. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar