söndag 18 november 2012

When you want to give up

Just think of the people who would love to see you fail.

Idag blire vilodag, måste prioritera plugg idag. Skit tråkigt men sånt måste göras också.
I helgen har det bara blivit lungt, skulle egentligen gått ut i fredags med richie men stannade hemma, kände mig lite hängig så kollade på hitta nemo och käkade glass, haha torrboll nr1.

Körde ett sjukt monsterpass igår och det har jag ju nästan Richard att tacka för, haha.
Maxpulsen kom upp i 201 och average 180, och 1006 kalorier brända på en och en halv timme, det är sjuuuuukt bra gjort.

Som sagt så gick ju han ut i fredags, han säger att han ska ta sista bussen hem. Jag somnar kring ett och vaknar igen strax efter fyra och har ingen richard bredvid mig, vart är han tänker jag. Kollar mobilen, varken ett missat samtal eller sms.
Jag blir inte orolig, mest irriterad över att om han tänker komma senare så kan man ju åtminstonde höra av sig. Så jag ringer då är han hos en kompis och käkar mat och ska gå snart. Eftersom jag har min tjejvecka så blir jag skit arg och lägger på luren. Smsar han och frågar vafan han inte hört av sig, och han ber om ursäkt flera gånger. Jag blir så sur att jag tar madrassen och lägger mig på golvet och sover, och han klampar in genom dörren halv fem och jag vaknar till. Min mensiga hjärna tänker, halv fem, är han inte klok?
Så dagen efter drar jag hem, käkar och sticker och tränar och kör ett sånt jävla grymt pass. Jag tänker på hur arg och besviken jag är på honom vilket gör att jag får sån motivation så jag verkligen öser gärnet. När jag är klar med träningspasset har han skickat massa sms och bett om ursäkt och förklarat sig, och efter passet så kände jag mig så jävla nöjd så då blev jag glad igen och allt var frid och fröjd, haha! :P

Ibland är det svårt att hitta något om motiverar, jag tar just exempel som detta. Saker jag är arg och besviken över, gamla barndomsminnen som jag inte riktigt har bearbetat klart, personer som jag vet som skulle älska över att se mig misslyckas, sånna saker motiverar mig ännu mera. Jag får sån jäkla energi coh det bästa av allt är att eftersom jag tar ut all min ilska och aggressioner på gymmet så är jag sååå mycket gladare i övrigt =)
Sen tänker jag också såklart på vilken jävla grym kropp jag kommer få av att inte ge upp, utan maxa mig själv tills jag inte pallar mera =)

Nu måste ja fortsätta läsa.
Hörs sen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar