måndag 3 december 2012

Magiskt!!!!!!

Fan va jag e dålig på att uppdatera,... Men de har vart så mkt nu senaste och då är inte bloggen direkt prio 1. :p

Men iallafall, i torsdags så körde jag monster ryggpass med min pt och en till tjej. Gick as bra, i slutet så brände de så mkt i min rygg att ja nästan ville spy. Och har haft träningsvärk hela helgen, nice!
Har dock inte hunnit med någon träning alls i helgen, för i fredags hade vi lite inflyttnigsfest så på dagen åkte jag runt å köpte allt som skulle handlas till kvällen. En sjuuuukt trevlig och bra kväll som kanske kunde slutat lite bättre :(
Menmen...
Och på lördag morgon åkte jag till sthlm med mamma och min brors tjej och titta på musikalen dirty dancing.. Alltså det var sååååå magiskt!!! Jag måste se den igen. Jag blev så lycklig!!!! Å vilka kroppar tjejerna hade, och inte tala om deras sångröster. Herregud, ja tror inte jag känner nån som kan sjunga som dem gjorde.. Alltså ni måste bara se den!!!!! :D

Nu ska jag försöka få i mig lite brunch och sen ikväll väntar ett benpass. Har en känsla av att jag inte kommer kunna stå upp imorgon.
Puss
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar