lördag 8 december 2012

Sweat is fat crying

Ligger i sängen och ska snart sova så tänker ja slänger in ett inlägg. :)

Har haft en sån bra helg. I fredags så körde jag och carla först ett träningspass sedan kom hon och en annan vän Minna förbi på lite vin. Va meningen vi skulle gå ut och sätta oss på ett ställe och ta något glas, men vi blev kvar hemma hos mig till halv tre. De var sååååå trevligt :)

Idag så vakna jag as pigg, gjorde mig iordning och gick ner på stan för att möta Carla. Skulle hjälpa lite med presenter hon skulle köpa och sen va vi in o handla nya träningskläder på stadium. Fick med mig ett par rosa och blå brallor, as coola, och ett linne på det. Hon köpte också ett par rosa, så vi invigde dem idag på gymmet. ;) Vi körde ett riktigt mördar benpass.
Jag hade fortfarande sån kraftig träningsvärk sen sist men de gick bra ändå och va såååå öm i benen när vi var klara. Vi gick o tog en 18 minuters solning på det, så skönt.

Sen kom Elika förbi nu på kvällen så vi lagade tacos och käka massa gott o kolla på film. Jätte mysigt.
Sen kom rich vänner förbi en stund o så drog dom ut o nu ligger jag här.

Imorgon ska vi köpa julgran, de blir en vit o så ska vi bygga pepparkakshus..

Intressant va? :)

Nä, nu säger ja godnatt. :) puss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar