tisdag 4 december 2012

Kaos natt

Sovit totalt kanske en timme inatt.. Mått så fruktansvärt dåligt, spytt, frossa... Så idag ska jag bara vilaaaaa, heeeela dagen!! :(

Annars då, igår så kom Elika hit. Vi laga mat och satt o prata massa, sen sprang hon iväg på träning o kom tillbaka sen när hon va klar så vi kunde umgås mera :) Och med sig hade hon en present, jätte fina vinglas och sjukt fin handduk. Jag har verkligen önskat mig vinglas och dom va såååå fina! Tack gumman <3
Vi hann umgås nån timme till sen va de min tur o springa iväg o träna.

Mörda triceps och axlar, inte så jätte farlig träningsvärk i armarna idag men jag skulle ändå behöva en rullstol för mina ben. DEN, tärningsvärken är hemsk. Men om man knappt kan gå 2-3 dagar efter då vet man att de har varit ett grymt bra pass. ;)

Läser matte a nu i skolan, kör en repetionskurs först eftersom jag är så usel och fattar ingenting. Den är jag snart klar men då börjar matten på riktigt, fyfan. Hatar verkligen de ämnet, så inte min grejj :( så nu måste ja försöka gå på alla lärarledda tider eller om ja hittar någon som har tålamod med mig o hjälpa :)

Nä nu ska ja kolla julkalendern sen somna om. Godnatt! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar