måndag 10 december 2012

Veckan började awesome

Idag gick ja upp strax efter 7 för jag skulle ha muntligt prov i sociologi. Jag och min lärare satt och snacka och diskutera i över 45 min, ha ha. Ett prov brukar vara på ca 20-25 min. Hon tyckte så mkt om att diskutera med mig att det drog ut på tiden och så fick jag ett solklart A. Jaba va, skämtar du? "Hon ba nej du har varit så jäkla duktig och du har svarat så utförligt och analyserat varje fråga samt att du har hållt i disskusionerna och jag skulle mer än gärna kunna sitta och prata med dig hela dagen men jag är redan sen till nästa prov."
Jag är så nöjd, så jäkla stolt över mig själv att jag fixade sociologin för jag har ändå känt mig lite osäker hela tiden under kursens gång.
Next up är matte A, usch fyfan. Matte är såååå inte min grejj. Men ska verkligen göra mitt bästa.

Har precis kommit hem, varit och jobbat o lämnat chippen i luthagen så nu ska jag sova en stund innan träningen ikväll.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar