onsdag 5 december 2012

Nattinlägg...

Ligger och kikar lite IG och facebook o så har jag min andra hälft bredvid mig, känns underbart. :)

Jag släpa mig till gymmet idag ändå, mådde betydligt bättre senare, men körde bara 25 min kondition och mage tillsammans med min pt. Tror ni de va kul när han öka till 16 på crosstrainern och så skulle ja pusha så hårt jag kunde i 5 min. Ja höll på å spy, min puls gick upp till 200 o svetten sprutade, herregud. Men de ja tyckte mest synd om var mina ben, dom e sååå klena pga träningsvärken.. Ingen ide att vara slacker om man ska köra med honom, ha ha!

Och vad jag äääälskar friskis. Sjukt bra människor, mer utrymme, mer olika sorters maskiner osv alltför att träningen ska passa just dig. Det är sån stor skillnad mot actic.

Och Imorgon blir vi ett gäng som ska köra rygg, kommer bli awesome!!!

Nu måste ja sova, pussss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar