lördag 15 december 2012

Julbord på riverside

Igår gick jag och träna rygg med richard ca 1 timme, de va nog lite dumt för man stödjer sig ändå med benen i vissa övningar för efteråt hade jag mer ont i höften,. Så jävla ivrig jag kan inte vila. Tog en promenad ner på stan med carla o tröstshoppa en tröjja.

Senare kom elika hem till oss och så gick vi till riverside där vi blev bjudna på julbord. Tanken va att vi skulle käka lite och så, inte bli kvar så länge utan hem och mysa till film o lite gott. Vi blev kvar längre o det var sjukt trevligt, åt goda efterrätter, mumma. De va ju ändå julbord ;) kom hem skaplig tid o somna på en gång.
Skulle gått med elika på ett pass nu på morgonen men höften mår inte bra än, å det är väl lika bra o vila så jag kan köra något benpass nästa vecka.. Imorgon tänker jag ändå gå dit o köra lite armar och crosstrainern för jag blir typ sämre av att bara sitta eller ligga still.

Nä, nu blire frulle sen ska jag o rich åka å fira min brors barn :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar