onsdag 12 december 2012

2 months progress

Nu har de gått två månader sen ja började stenhårt med träningen. Dem första 6 veckorna fuskade jag knappt nånting med godis eller annat, om jag gjorde det så såg jag till att bränna bort det dagen efter, men sedan vi flyttade in i lägenheten för två veckor sen så har jag slarvat lite. :(

En vecka tränade jag inte ens för jag hann verkligen inte. Allt med flytten tog sån jäkla tid o då slank en snickers ner lite då och då för att få energi.
Men nuså, den här veckan började så himla bra och nu har jag skött mig :)

Jag tränar nuförtiden sent på kvällen och passen drar oftast ut på tiden eftersom vi är två eller fler som kör så hinner jag inte köra kondition i slutet, som jag alltid brukade göra annars. Så nu har ja börjat att gå vid lunch och köra en timmes kondition varje dag, så tar jag styrkepasset på kvällen :)

Om någon timme ska jag och Carla gå ut till friskis ultuna och köra ben med micke som är våran PT. Har en känsla av att jag inte kommer kunna stå upp när vi är klara och vi ska liksom gå hela vägen tillbaka. My god!!!

Hörs senare. Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar