tisdag 18 december 2012

Omhändertagen i flera timmar

Imorse ringde klockan 05.15, fyyyfan. Jag minns inte ens när jag gick upp så tidigt senast. Upp o hoppa, sminka sig och möta några tjejer vid centralen för att ta tåget till Sthlm.
Jag skulle vara, vad ska man säga, en liten testdocka. En kompis till mig går en hudterapeututbildning och behövde ha med sig en person, så varför inte.
Vi var nio tjejer som blev omhändertagna, vi fick ansiktsbehandling, peeling, massage, makeup, manikyr, vaxning av ben o armhåla, frans och bryn färg och mycket mera. Dem mätte och klämde också efter celluliter, såg ut som på pappret att jag var i princip fri från dessa fula gropar. Fick även en komplimang utav tjejen som hade hand om mig att jag var mycket vältränad och fanns inget fett. Jag har dessutom gått ner runt 8 cm vid kärlekshandtagen och magen, jösses, snart e allt borta, Glad tjej.
Vi låg konstant från 9.00 till 16.30 med en timmes paus, jag e rätt så mör i min rygg nu, haha.
Men det har varit helt jäkla UNDERBART Ja höll på o somna flera gånger, speciellt under massagen.
Men vaxnigen, jag skämtar inte men det är verkligen inget jag ens gör om för 1000 spänn. Det var bland de värsta ja varit med om, fyfan. Då är de verkligen skönare att tatueras eller att nån gör tusen nålar på armen, haha!

När vi är klara så ska jag försöka hitta tillbaka till pendeln, herregud hur ska detta gå. Jag, gå själv, i stora sthlm, de händer bara inte.
Efter 4 frågningar så hitta jag pendel och kunde ta mig till uppsala, pjuuuh.
Kom hem o baby hade städat hemma och gjort så fint. Laga ordning mat till oss på en gång och jag lägger mig i soffan för att vila ögonen 30 min innan jag ska iväg och träna.. Haha lättare sagt än gjort, richard väcker mig 1,5 timme senare o jag är heeeelt död.
Ja får verkligen kämpa med att hålla ögonen öppna just nu så skulle inte förvåna mig om det här inlägget blir skit luddigt.

Så jag säger, tack o godnatt för den här dagen. Fick dock inga bilder från idag, hade mobilen avstängd hela dagen :(
Puss











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar