måndag 6 februari 2012

work it baby

Mina ögon orkar snart inte hålla sig uppe längre.. Och ändå sov jag middag idag på två timmar.

Blev riktigt intensiva träningspass idag och igår.. Dödade totalt mina ben och rumpa igår, och armarna och rygg idag.

Känns sjukt jävla bra såhär i efteråt när man typ inte ens kan sitta på arslet. Ger inte det här mig rumpmuskler kommer jag bli galen.

På bilden gör jag en jätte bra övning för rumpa och ben. Josefin som jag tränar med, hennes kompis har varit som en PT för oss i några dagar och har lärt oss as mkt.

Maskinerna använder vi typ inte längre, nu är det vikter eller våran egna kroppsvikt som gäller ;)

Man blir så jävla pepp också när man ser skillnad, i like. Dock är jag sjukt dålig på att ta bilder, måste fan bättra mig. Och måste börja stå mera i spegeln och beundra framgången, höhö. Då blir man ännu mera taggad!!!

Blev knappt nå plugg idag, hjärnan har inte fungerat alls, varit en riktig stressig idag, men ska lägga mig nu och upp tidigt imorgon för att sätta igång.

Blir gymmet vid 9, då blir de kondition och mage bara. Har totalt tappat konditionen, känner mig så tung på rullbandet.. blöööö..

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar