tisdag 21 februari 2012

They are on the waaaay...

JUST NUUUUUU, sitter min älskade, finaste sötboll på planet till Sverige! Eller va säger jag, båda mina sötnosar sitter på planet hit. Richard berättade att allt hade gått väldigt bra, han fick till och med fast track kort för att kunna vara med snow tills det var dags att gå till planet. Bra service.
Sitter och tänker på hur han har det i bagageutrymmet, tror det går så bra så, men tycker så synd om han... Min lilla plutt.. Jag blir så mesig när det gäller han, men jag är så jäkla kär i han! Haha




GAAAAHHHHH, vad jag längtar efter dem båda. Sjukt obeskrivlig känsla. Snart är min lilla familj samlad igen, precis som det ska vara!!!!!

Allt går så himla bra för mig nu. Jag är så jävla glad, jag är så jävla lycklig!!!
ALLT löser sig verkligen, det handlar bara om tid och Tålamod!!!!


Ni anar inte vad jag har gjort dom här två veckorna.. När jag tänker på det själv fattar jag inte att jag hunnit med det.. För den som orkar läsa tänkte jag skriva ner det..

För det första skulle jag skicka in 3 prov i miljökunskap plus 3 labbrapporter plus ha ett muntligt förhör som jag förövrigt fick mvg i ;). Sedan skulle jag göra ett muntligt förhör i svenskan eftersom jag missade den när jag var i thailand pga att vi inte hade internet för översvämningarna.
Så till det skulle jag förbereda ett föredrag om manligt och kvinnligt samt skriva en text om shakespear plus att jag skulle analysera och prata om alla epoker och mycket mer. Vilket jag inte hade böcker till då jag sålt alla, så jag satte mig 2 timmar innan, det e helt sjukt, två timmar innan och googlade på allt ja kunde hitta och skrev ner det. Mata in i huvudet, gick och la mig 30 min för och samla tankarna och det muntliga förhöret gick hur jävla bra som helst.
Jag kunde fått mvg säger min lärare sen, om jag hade lagt ner mer på min uppsats som jag skrev i skolan förut, men det gjorde jag den tiden när jag mådde som dåligaste så jag i princip sket i hur det skulle gå. Men jag är sjukt glad att jag klarade kursen med tanke på utgångsläget.
Sedan skulle jag skicka in 3 prov i psykologi plus skriva en fördjupning om ett ämne på 8 sidor, nu väntas bara ett muntligt förhör på måndag men jag tror det kommer gå bra.
Allt detta, har jag fixat på två veckor som skulle ta TVÅ MÅNADER. Jag är sjuk i huvudet, jag fattar inte att jag lyckades.. Men när jag ger mig  fan på något, då ser ja till och fixar det också.

Är så jäkla stolt över mig själv och har verkligen lärt mig att inte skjuta upp saker och ting till sista sekund efter det här. Dock hade jag orsaker till att jag inte kunde koncentera mig på skolan för nån månad sen, men allt är så himla mycket bättre nu!
Allt detta skulle jag göra, plus fixa med snow och lösa allt med Richard, plus hinna med och träna tills jag skulle opereras eftersom jag inte får göra det sen på ca 3 månader. OCH hinna med att leva och andas! Det har inte varit lätt, men jag känner mig så mycket starkare nu när jag klarat det här. Det är grymt bra ibland att sätta sig själv på prov, haha!

Nu ska jag slänga mig framför tvn en stund sen packa ihop mina saker och bege mig hemåt. Har ju bott hos mamma hela tiden när jag fixat allt med skolan, får lugn och ro här :)

PUSS på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar