lördag 25 februari 2012

my baby snow is home

Äntligen är min baby hemma, det känns så himla skönt.. Jag är så jäkla glad :)
Har riktigt fullt upp nu kan jag säga, men de gör inte mig nånting alls eftersom jag pluggar på distans så har jag hur mycket tid som helst!
Nu ligger han och sover efter nästan tre timmars promenad, han har lite problem med kisseriet stackarn.. Jätte stressad efter resan och omställningen.. Va även till veterinären och besikta han till försäkring, allt såg bra ut, lite tandsten bara så nu blire och borsta gaddarna på han.. Och hon sa även att det kommer ta ett tag innan han har ställt om sig, så det får väl bli tre timmars promenad varje gång vi går ut då eftersom jag inte vill han ska kissa inne.
Skam den som ger sig, ;D
 



Är han inte söt? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar