tisdag 14 februari 2012

Alla ♥ dag!

Idag är det ju alla ♥ dag.. Innan jag träffade Richard gillade jag aldrig den här dagen, så jävla hypad och man känner sig bara tvingad till att göra något och visa sina känslor... Men när man får ett telefonsamtal och blommor från andra sidan jorden en dag som denna blir jag faktist så jävla glad!!!


Den där herrn vet verkligen vad jag tycker om.. Jag ÄLSKAR rosa rosor, det är det finaste jag vet!


Idag var Richard hos snow och hälsa på också, då hade han fått sig en liten lekkamrat på 3 veckor. Alltså hur söt är inte den här lilla ullbollen.. Man vill ju bara gosa ihjäl han..
Och nu är det inte många dagar kvar tills Richard och snow kommer heller, onsdaaaaag då jäklar :D
Som jag längtar!!!!
Btw, fick MVG idag i miljökunskap, fan så glad jag blev. Va så nervös vid muntliga förhöret att jag trodde jag skulle kissa på mig. Men det gick ju galant. Fan så bra jag är :) Nu har jag bara psykologin kvar sen börjar jag med naturkunskap b och geografi.

Nu blire lite mat, pusss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar