onsdag 1 februari 2012

Delete and restart!

Året 2012 började så jäkla bra och är fortfarande så sjukt bra.. Allt flyter på och saker och ting börjar falla på plats.. Jag bestämde mig, och gav mig Fan på att jag ska bättra mig på sånt som jag är dålig på.
Jag har blivit en mycket mer positiv människa, jag sitter inte heller och oroar mig för saker helt i onödan, jag lyssnar mer på vad andra människor säger till mig som tex råd och annat, och när jag gjort de så har allt blivit bra och jag har även lärt mig något utav det. Jag ältar inte längre saker, iaf inte så mycket som jag gjorde förra året. Jag har även ändrat min syn på saker och ting, mitt beteende och mycket mer... År 2011 var det värsta året i mitt liv, fyfan. Det kändes liksom inte som att det året hade något slut och det hände bara dåliga saker heeeela tiden.
Så jag är sjukt glad att detta år har börjat som en dans på rosor...*peppar peppar*

Känns som att jag fått en ny chans att fixa till allt igen, så saker och ting kan bli bra. Eller så var det bara ett wake up call för mig att, när du väl är på botten, du har två val. Antingen stannar du där och blir ett vrak som senare kan leda till värre saker eller så tar du dig upp. Och jag bestämde mig för det sistnämnda, vilket jag är väldigt glad över att jag gjorde.
Jag saknar verkligen gamla cajsa och jag vet flera som gör det. But she will be back, fast till och med bättre den här gången :)


Och den här killen längtar jag så jääääkla mkt efter. Herregud vilka dagar vi har gått igenom tillsammans, våran kärlek har satts på prov såååå många gånger. Men vi har verkligen bevisat att våran kärlek övervinner allt och vi kan klara vad som helst. Skulle Aldrig för något i världen släppa taget om honom, han kommer alltid finnas i mitt liv, om vi nångång kommer gå skilda vägar.., Men det hoppas jag verkligen inte.

Tid läker alla sår, det vet vi. En kärlek som vi har till varandra är värd att kämpa för till varje pris.
" The minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long."
Så Jävla Sant!


Jag ville ha en helt ny början, därav en ny blogg, raderade även 400 kontakter på facebook häromdagen och har haft den avstängd till och från, har även gjort så bara mina vänner kan se min facebook. Har haft ett tillfälligt nr i några veckor nu eftersom min mobil gick sönder och är på lagning så har jag inte alls haft tillgång till mitt vanliga vilket har känts så jävla skönt. Ingen kan nå mig, jag kan bara nå den jag vill prata med. Så, så fort jag får tillbaka min mobil blire ett helt nytt nr också, vilket ska bli så himla skönt.

Träningen då, herregud så jag ligger i, med kosten också. Här blir det verkligen beach 2012 kan jag lova ;) Min träningskompanjon och jag pushar varandra till MAX, vi kan typ inte gå från gymmet när vi är klara för vi är helt utmattade.. Haha!

Jaja, nu blire plugg sen sova, upp tidigt imorgon till gymmet ;) fyfan vad jag är bra, vilken vilja jag har.. Den har jag inte sett på länge.. As bra!
PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar