fredag 10 februari 2012

Its actually pretty simple. Either you do it, or you dont!

Dagen började med ett gympass, körde tills armarna brann och avslutade med mycket stretching samt magövningar. Det är så jäkla kul att träna alltså, speciellt när man ser resultat så snabbt. Plus att har man viljan och ett mål, så blir allt så mkt lättare och roligare, det är synd att så många inte hittar den där motivationen som jag har. Men jag ska försöka dela med mig så gott jag kan :)

  
Armarna har blivit myyycket mer muskulösa och rumpan börjar växa, Me Like!


Efter träningen drog jag med Sincan på stan och handla lite käk. Blev grillad kyckling med creme fraiche med smak av tomat och basilika samt vitlöksbröd till det. Så himmelskt gott!!!

När jag kom hem slängde jag mig i soffan som en klubbad säl och har legat där HELA kvällen, inte rört mig ur fläcken.. Så skönt att bara ta de lungt och kolla på film. Hela den här veckan har varit så hektiskt. Men jag har kommit ikapp med de jag skjutit upp så jag var värd en lugn kväll och vila hjärnan lite. Ska snart packa mina saker och bege mig mot sängen. Ska upp tidigt till gymmet imorgon tänkte jag, alltid skönast att vara där på morgonen då det knappt är några som är där, :)
Blir ben, mage och kondition imorgon tänkte jag, får se hur de går med konditionen, haha!


BTW, ge mig sooooommmmmar!!!

Ha en trevlig helg! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar