tisdag 7 februari 2012

Jag bor i mina träningskläder känns det som...



Att ta sig upp i morse var ju inte det lättaste, herregud så trött jag var.. Noll energi.. Men jag pallra mig upp ändå och tog mig en redig portion gröt så jag skulle palla vara på gymmet.

Väl där skulle jag köra kondition, jo tjena. Fyfan vad dålig den är.. Och jag hatar rullbanden, så sjukt jävla trist att stå och springa på samma ställe i typ 30 min.. Blööö.. Nu kan de bli sommar så man kan gå ut och springa istället!!!

Så det gick ju som det gick och bestämde mig istället för att köra ben och rumpa lite lätt och fokusera mera på mage. Efter två timmar, inklusive 30 min stretch var jag nöjd. Gick hem med josse och lagade mat.

Stekt kyckling, wokgrönsaker med egengjord currysås. Nomnomnom....


På bilden gör ja en jätte bra övning för ben och rumpa. Man tar upp benet som på bilden (typ som en hund pissar) och sen vickar lite på foten och sen ner med benet och sen upp igen och göra så i fem minuter på varje ben, eller ja så länge man orkar förståss.. JAG LOVAR, att det känns, det ser man på mitt ansiktsuttryck, hähä!

Nu blire pluuuugg. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar