fredag 3 februari 2012

Friiiiiday


Upp vid 8 imorse och iväg till gymmet, dödade mina armar totalt.. Dålig träningsvärk jag kommer ha imorgon, men det ska kännas eller hur ;) vad gör man på gymmet annars om man ska maska?

Skulle träna med Mischa idag, han var 40 min sen, fick ringa och väcka han typ 4 gånger, haha. När han väl kom till gymmet hade han inte ätit och var inte taggad, han maskade med andra ord. Efter 50 min gav han upp och smög sig iväg, jag stannade såklart ;)

Körde lite mage på slutet och avsluta med en lång stretching. Gick även och solade lite, känner mig så sjukt blek.. Fy tusan.

Hem och laga fläskfile med bulgur samt sallad och sås, smaskens. Sen en tupplur.

Nu ska jag plugga.. Rolig fredagskväll, yeeeey. Sånna behövs också!

Ha en trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar