onsdag 8 februari 2012

Jävla lampjävel

GAAH, jag blir så arg. Ser ni den här lampan, jag har slagit huvudet i den ca 8257927562 gånger nu.
Jag vet inte varför, men mamma fick en sjukt dum ide att sätta upp lampjäveln där fast den inte ens hänger ovanför bordet.. Och platsen jag sitter på, är min "pluggplats" jag kan inte sitta nån annanstans i lägenheten förutom just där, då går det tydligen as bra för mig att plugga.

Ska nog be mamma ta ner den innan den åker ut genom fönstret, då skulle hon nog bli mindre glad :D

Varför jag är hos mamma och inte hemma hos mig är för att jag har massa plugg att stå i den här veckan och jag får inget gjort hemma. Jag bor ju på stan och det är massa annat om som lockar, och nu är jag i Årsta så att "gå" ner på stan i den här kylan händer inte. Plus som sagt, jag har min lilla pluggplats här, hemma får jag ingen ro. :(

Vaknade idag halv sju utan väckarklocka *kors i taket*, med förkylningssymptom, jag minns inte sist jag var sjuk alltså.. Jag somnade om och vaknade 3 timmar senare och så mådde jag bättre. Tror bara det var brist på sömn, den här veckan har varit sjukt hektisk och lite sömn har jag fått. Tror jag tar en vilodag idag från gymmet och kör på imorgonbitti istället. Vore dumt att gå och bli sjuk nu eftersom jag opereras nästa vecka. Wiiii så jag längtar.

Nu ska jag äta lunch, pusss

( haha i fönstret kan ni se mina små krukor, gör hem labb i miljökunskapen av förorenad jord och vanlig jord :P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar